#20

 
Sitter här och har en fruktansvärd halsbränna / illamående. Varit slarv med maten hela helgen, blev mycket bullar på jobb och det märks verkligen. Så det får va slut med det nu! Var ute och promenixxa med Sigrid nu ikväll, blev en timme, 7km! Efter det blev det lite solning, den riktiga solen vägrar ju visa sig, så man får fixa det på annat vis. Svensk sommar, lovely!
 
Och jag är sugen på en utgång, så längesen sist... Men får se hur det blir med det. Jag prioriterar liksom stugan mer när jag är ledig, än att festa. TANT! Men det är ju såå himla mysigt däruppe. Vill lägga i båten också så man kan fiska lite. Minns när jag var liten och pappa hade en rök till abborrarna vi fick, det var mumsigt det!
Men bara att komma upp dit till lugnet, att kunna äta frukost ute (om det inte regnar) till fåglarnas kvitter. Det enda som är lite tradigt är om det blir sen frukost och bonden har gödslat åken brevid... Luktar inte hallon då direkt.
 
Beställde lite kläder innan helgen, fick hem en klänning idag, men den var en besvikelse. Eller ja, det var väl jag som var dum och trodde jag kunde få på mig en ''one size'', men den var PYTTELITEN. dessutom riktigt genomskinlig, så hade fått lämna tillbaka den oavsett om den passat eller inte, känns bra ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

My thoughts in life ♥

RSS 2.0