#17

Vad hände? Har inte skrivit något på hur länge som helst. 
Jag har ju hunnit fylla år, 23. Det är bara 2 år kvar till 25. Och år man 25, är det halvvägs till 50. Hoppsan. 
Jag kanske ska ta det lite lugnt, 23, inte 50! Haha. 
Just nu håller jag på att baka tårta. Två stycken närmare bestämt, med apelsin mousse och Aftereight kräm, smarrigt va? Det hoppas jag på iallafall! Det är nämligen kalas för mig å bror hos mamma imorgon, och på söndag hos pappa. (Så på lördag ska det bakas två tårtor till...) 
 
Så mycket tankar som snurrar just nu. Fick reda på att en kompis kompis dog i cancer igårnatt. Har bara träffat personen i fråga typ 2-3 ggr, men det känns ändå. 24 år hann han bli. Varför är världen så orättvis? varför får någon dö så ung? Vad hade han gjort? 
Och här sitter jag och är förbannad på Alex kompis som hade sönder min lillebrors gamla Levin gitarr... 
Det är väl ingenting att ha sönder någons gitarr mot att få cancer och försvinna från världen så ung...? 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

My thoughts in life ♥

RSS 2.0