# 10

Lördag morgon, uppe halv sju... Uuh! Alex har precis stuckit iväg till hestra med några kompisar för skidåkning över dagen. Första ölen öppnade de strax innan sju, hm...
Skönt för honom att det äntligen är lördag, han har varit som ett litet barn hela veckan, haha. Är väl lika bra för mig att bege mig till jobb, har snöat ännu mera ute så lär få skotta fram den lille röe. Hoppas jag slipper skrapa rutorna iallafall!

Varit inne och kollat lite på dethära fitnessfighten, Jessica och hennes kompis ska nog börja med det den 1 mars, man kanske ska hänga på? En på jobb har gjort det och är väldigt nöjd iallafall! Men träna en timme om dagen i en månad? 30 dagar... Det är ju liksom ganska mycket för lilla mig! Men en liten månad ska man väl klara av? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

My thoughts in life ♥

RSS 2.0