# 22

Blev utgång igår, bara sådär. Åt middag hos Alex pappa, sen påvägen hem stannade i till i stan, och sen var hi inte hemma förrän vid fem. Men, spontanare är bäst! Idag hade vi planerat en tripp till Helsingör, men vaknar man vid tolv så känns det inte längre så lönt. Blev istället en mysmorgon i soffan, med bullar & kokta ägg. Till efterrätt blev det Ben & Jerry's! ;) 
 
Var förresten någon som ska flytta in i trappen nu i helgen, och de har satt upp en lapp i trappen om att den som har förråd 1202 skulle flytta sina grejor för det förrådet skulle dem ha... Bara det att det förrådet är ju mitt och det har jag haft ända sen jag flyttade hit, och Sandra hade det när hon bodde här. Varför kan de inte bara ta det förråd som den som flyttade ut från lgh lämnade efter sig? Förstår att de vill ha det med samma nummer som sin lgh, men vad spelar det för roll? Det finns dessutom inget förråd som har mitt lgh nummer, ska jag vara utan då liksom? Knappast.. Lämnade en lapp till dem imorse att det är jag som har mina saker där, och att de skulle komma upp å prata med mig så skulle vi lösa det. Men nu är klockan 16.30, har varken haft nån som har knackat på, eller hört någon som flyttat in (här är väldigt lyhört från trappen) Så ja. Får ringa Hyresvärden på måndag :)
 
 
Vi får se vad som händer ikväll. Är sugen på massa frukt nu efter spanien. Typ melon, ananas, mango... Så det får nog bli fruktfat efter maten!
 

#21

Nu har jag tre änglar i himlen. Farfar, Farmor & Morfar.
Jag kan nog inte riktigt förstå att Morfar är borta... Det känns inte som att det är på riktigt. Mamma och Mormor satt hos honom hela natten tills han somnade in. Vet inte vad jag ska skriva mer. Min fina morfar :(
Begravningen är imorgon, Raus Kyrka. Han ska ligga i minneslunden där sen..
 Usch, jag vill inte att det ska vara sant.

Emma

My thoughts in life ♥

RSS 2.0