# 6

Såja, dagen utan 3 soppor är här! Wiihoo!
Dags att byta ut soppa nummer 3 mot kvällsmat! Ångrade mig med hur jag skulle gå tillväga eftersom en på jobb hade gjort så att hon började äta kvällsmat, lade sedan till lunch och sist frukost. Hon tyckte nämligen att om hon åt frukost, så kickade hon igång dagen med mat och kroppen förväntade sig mer att tugga under dagen. Tyckte det lät rimligt.
Snart ska vi åka iväg och handla, har planerat vad jag ska äta till kvällsmat hela veckan ;)

Har också hittat ett “nyttigt” bröd. Skulle ha massa godsaker i sig, sen på slutet stod det 2dl sirap! Så sirapen ska nästan helt väck, funderar på att tillsätta lite honung istället. Hittade också ett lantbröd jag funderar på att göra till Alex.
Ih, är så himla kul att baka bröd! Haha, värsta tanten, jag vet… Tänkte dessutom ge mig på att baka surdegsbröd :)

Blev källarfranska till mannen häromdagen förresten :

image



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

My thoughts in life ♥

RSS 2.0