# 7

Dag två med mat! Och herregud vad man blir sugen på allting! Efter att jag ätit kvällsmat, blir jag proppmätt. Sen skulle jag kunna trycka i mig vad som helst nästan! Tur man kan lägga band på sig… Har bakat ett bröd som jag ska ha till middagen imorgon och torsdag. Ska bara äta en måltid som ligger på ca 200 kalorier, och de rekommenderar att man äter en macka till.

Blev ett grovt rågbröd, har tyvärr glömt vart jag hittade receptet… Men det luktar himla gott iallafall.
Tänkte jag ska ta ett glas lime-vatten nu för att stilla mitt sug…

20130129-225611.jpg

Här har ni dagens kvällsmat: Ugnstekt squash, palsternacka, rödlök och sparris, basilikasås och en stekt kotlett. Mums!

20130129-221205.jpg

Dax att hoppa ner i sängen! Natti Natti :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

My thoughts in life ♥

RSS 2.0