# 16

Puh, klockan är redan 22! Vart tog kvällen vägen? Slutade 20, kom hem till färdiglagad mat och massa tända ljus. Han kan, min man!

Var och red härom dagen, gick sådär. Måste få bättre sits och rida mer med sitsen, och mindre med händerna! Lättare sagt än gjort... Och så fort Lotta säger en övning, blir det typ blackout i mitt huvud och jag släpper allt för att få rätt på vägen, vilket resulterar i KAOS, då inget funkar om man släpper allt... Gah!

Så sitter här och letar efter lite övningar för bättre sits. Letar också efter någon kul övning för hans rumpa! Men det är svårt att hitta, man får bara massa till ryttarens rumpa!

Måste verkligen fokusera nästa gång jag rider, försöka hålla koll på allt, samtidigt ta det lugnt. Se var jag ska rida framför mig, hinna med halvhalterna där de ska vara... Men det är sååå värt det när han går fint.
Vi ska ha sitsträning på måndag förresten.. Här är en som inte kommer kunna gå på tisdag!!

Godnatt med er!



Kommentarer
ise

vad roligt att ha hittat din blogg!! :)

Svar: Kul att du hittat hit! :)
gummelumman.webblogg.se

2013-02-25 @ 20:43:32
URL: http://ise.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

My thoughts in life ♥

RSS 2.0