# 8

Blöeh… Känns skit! Är hungrig hela tiden. Längtar till nästa vecka, då ska jag börja äta lunch samt börja träna! Hoppas på att det är någorlunda torrt ute så jag kan ut å springa. Vet inte varför jag är så sugen på det dock…

Detta åt jag igårkväll; lax med pepparrotssås och sallad! Mumsigt!

20130201-011352.jpg

Ikväll blev det räksallad, med mango. Riktigt gott! Tänkte försöka äta sallad en gång om dagen, antingen till lunch eller middag. (Alltså typ räksallad, kycklingsallad, tonfisksallad…)

Imorgon bär det av till stugan med pappa och Carina, ska vara där i helgen och röja lite (mycket) Förhoppningsvis både inne och ute.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

My thoughts in life ♥

RSS 2.0