# 14

Klagade för någon gång sen om att jag inte fick till designen som jag ville... Nu är jag faktiskt nöjd! Ska ändra lite bilder bara... Ueh, klockan är halv två på natten, borde sova! Men har jobbat hela dagen, 14-22.30 och det tar ett tag att varva ner.
Sen blir det inte bättre av att jag går in på fb och ser att min pojkvän är taggad i en bild som ''åh, älskling!''. Eh, ursäkta?! Blir lite smått arg faktiskt. Det är en kompis till honom som han umgicks med väldigt mycket innan, och som han nu jobbar tillsammans med. Men inte skriver man så om någon som har flickvän? Skulle aldrig kalla min jobbekompis/bra killkompis för älskling sådära! Grr... Har aldrig bytt så många ord med henne, men detdär får mig att tycka om henne mycket mindre!
 
Imorgon blir det stallet, ska ta några skutt med Pampas förhoppningsvis! Är väldigt rädd för att hoppa, har haft otur att bli skadad mycket i samband med det när jag var yngre och sånt sitter i. Sen när hästen i fråga gärna sticker då han tycker det är så himla roligt, blir det ännu läskigare. Men han älskar det och jag tycker det är lite kul ändå. Spänning i vardagen eller något sådant klyschigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

My thoughts in life ♥

RSS 2.0